Home page Strefa Pracownika Informacje praktyczne Elearning
Elearning
Platforma elearningowa Moodle została udostępniona do użytkowania.
W przypadku osób prowadzących zajęcia, konta na platformie posiadają jedynie te osoby, których kursy zostały tam osadzone.
Pozostałe osoby zainteresowane posiadaniem konta, odsyłam do właściwego im sekretariatu, celem zgłoszenia akcesu na takowe konto.
Wszystkich zainteresowanych, studentów jak i pracowników, zapraszam do korzystania z zasobów platformy pod adresem:
https://moodle.ignatianum.edu.pl/
Uwaga:
Osoby korzystające z przeglądarki Internet Explorer 9 do poprawnego wyświetlania kursów muszą włączyć tryb zgodności.
Kursy elearningowe uruchamiają się poprawnie na przeglądarkach standardowych (Internet Explorer oraz Mozilla Firefox) - dotyczy to przede wszystkim kursu BHP, dla którego wymaganą przeglądarką jest Mozilla Firefox.
W celu poprawnego uruchomienia kursów elearningowych, wymagane jest posiadanie aplikacji Java w wersji dostępnej do pobrania z www.java.com/pl/download a także Adobe Flash Player do pobrania ze strony http://get.adobe.com/pl/flashplayer/?promoid=DAFYL Proszę sprawdzać obecną stronę. Będą tutaj na bieżąco zamieszczane informacje dotyczące kursów elearningowych.
Najczęściej zadawane pytania:
1.Mam problem z zaliczeniem kursu BHP. Co mam zrobić?
Odp.: pytania należy kierować na adres: e-learning@bhp-partner.com.pl
2.Nie mogę zalogować się do platformy elearningowej?
Odp.: login i hasło są takie same jak do Wirtualnej Uczelni. Zapomniane hasło można zresetować klikając w link Odzyskiwanie konta na stronie WU.
3.Gdzie znajduje się katalog kursów Ignatianum?
Odp.: katalog ten znajduje się na stronie: https://moodle.ignatianum.edu.pl/
4.Jak mogę przejrzeć kurs do którego nie mam dostępu?
Odp.: należy zgłosić się do wydziałowego sekretariatu lub do osoby prowadzącej kurs.
5.Bezskutecznie próbuję wykonać kurs BHP oraz dowolny inny kurs. Po kliknięciu modułu lekcja, wyświetla się komunikat: "Proszę nie zamykać tego okna aż do zakończenia szkolenia". Co robić?
Odp.: należy sprawdzić czy w przeglądarce, której używamy, zostały ustawione wyskakujące okienka. Przykłady: przykład nr 1 Internet Explorer lub przykład nr 2 Internet Explorer oraz przykład dla Mozilla Firefox
6.Mam problem z uruchomieniem kursu; „coś” wyskakuje mi na ekranie?
Odp.: należy przesłać zrzut ekranu na adres: elearning@ignatianum.edu.pl – zrzut wykonuje się poprzez naciśnięcie klawisza Print Screen (PrtScr – prawy górny róg klawiatury). Następnie włączamy program Word i wklejamy zawartość schowka do dokumentu (Crtl+V).
7.Mam uwagi co do działania platformy , instrukcje są nieczytelne …itp.
Odp.: wszelkie uwagi są mile widziane. Należy je przesyłać na adres: elearning@ignatianum.edu.pl
8.Czy mogę poprawić wynik ankiety, zdać jeszcze raz?
Odp.: należy skontaktować się z osobą prowadzącą kurs.